مظلومی: اصلا از عملكرد بازیكنان راضی نیستم / تعدادی از بازیكنان به دستوراتم گوش ندادند/ در همه جا هو
نوشته شده توسط : alireza

پرویز مظلومی گفت:‌ از عملكرد بازیكنانم اصلا راضی نیستم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران پس از شكست 2 بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته چهاردهم لیگ برتر در نشست خبری پس از بازی اظهار كرد: از باخت استقلال ناراحتم اما در عین حال این پیروزی را به صنعت نفت تبریك می‌گویم، آن‌ها خوب بازی كردند و مزد بازی خوب خود را نیز گرفتند.

مظلومی ادامه داد:‌ نفت در نیمه اول برخلاف جریان بازی به ما گل زد، ما سعی كردیم پس از آن جریان بازی را به دست بگیریم اما متاسفانه تعدادی از بازیكنان ما دستوراتی را كه به آن‌ها داده بودیم در زمین پیاده نكردند.

سرمربی تیم استقلال با بیان این كه از بازیكنانم اصلا راضی نیستم، افزود: بازی بسیار پر فشار و حساسی بود، من از عملكرد بازیكنانم اصلا راضی نیستم. در حالی كه می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم.

پرویز مظلومی در پاسخ به این سوال كه آیا استقلال پس از پیروزی در داربی مغرور شده است، گفت: خیر. ما از این لحاظ اصلا مغرور نشده‌ایم،فكر می‌كنم پس از داربی كمی از نظر داوری بر روی بازی‌های ما حساسیت ایجاد شده است. احساس می‌كنم هر دو گل نفت مشكوك بود اما در مورد داوری اظهارنظر نمی‌كنم و به قهرمانی هم خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم استقلال در ادامه در رابطه با عملكرد صنعت نفت نیز اظهار داشت: آن‌ها كار فنی خوبی را در این بازی انجام دادند، ممكن است كه ضعف‌هایی را داشته باشند اما مقابل تماشاگران خود بسیار خوب بازی كردند، ما در همه شهرها تماشاگر داریم اما در آبادان غریب هستیم. ضمن این كه از محبت تماشاگران آبادان در ابتدای بازی نیز تشكر می‌كنیم.

مظلومی همچنین در پاسخ به این سوال كه چرا در این بازی اصلا از روی نیمكت استقلال تكان نخورد، گفت: من مدیون نفت هستم و هواداران نفت از من انتظار دارند و من با این كار به آن‌ها پاسخ دادم.

سرمربی تیم استقلال در مورد دلایل باخت تیمش نیز گفت: یكی از دلایل اصلی باخت ما آسیب‌دیدگی جباری در نیمه اول بود كه باعث شد مبعلی با بدن گرم نكرده وارد زمین شود. ضمن این كه نبود آرش برهانی هم خط حمله ما را با كمبود بازیكن مواجه كرده بود.

مظلومی با بیان این‌كه استقلال حتما در این فصل سهمیه آسیایی را خواهد گرفت، ادامه داد: به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد اما بازیكنان ما حرفه‌ای هستند و این باخت تاثیری روی تیم ما نمی‌گذارد، در عین حال نباید نتیجه این گونه رقم می‌خورد. مطمئن هستم كه تیم ما سهمیه آسیایی را خواهد گرفت.





:: موضوعات مرتبط: خبرهای کادر فنی , ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : 14 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: